نکات کلی در انتخاب کت زمستانی

0
4633
کت زمستانی مردانه

کت زمستانی(مخصوصا کت زمستانی مردانه) از پارچه ضخیم و طبیعی تهیه و باعث گرم نگه داشتن شما میشود.لذا توصیه میشود برای فصل زمستان کتی انتخلب کنید که قدش بین ران و زانوی شما باشد تا به خوبی از سرما محفوظ بمانید.

نکات کلی در انتخاب کت زمستانی
پارچه کت زمستانی

برای خرید یک کت زمستانی نخستین چیزی که باید به آن توجه کنید، انتخاب پارچه مناسب است.بهترین پارچه برای ایجاد گرمای کافی، پشم و کشمیر است. پارچه کشمیر خیلی گرمتر از پارچه پشمی است، اما به همان نسبت گرانتر و در عین حال، از دوام و ماندگاری کمتری برخوردار میباشد.

اگر میخواهید کت شما خیلی گرم باشد، کتی را انتخاب کنید که یک لایه عایق نازک گرم(مثلا یک لایه نازک پشم شیشه) به آستر معمولی آن دوخته شده باشد، در نتیجه یک لایه اضافی به لباس شما افزوده میشود، البته در بیشتر مواقع یک کت پشمی یا کشمیر فقط به یک آستر استات نیاز دارد تا به راحتی روی لباس های دیگر پوشیده بشود و پارچه رویی کت خودش به اندازه کافی شما را گرم نگه دارد.

برای مشاهده کلکسیونی از کت های زمستانی مردانه بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

مشاهده کت های زمستانی مردانه


اندازه کت زمستانی


انتخاب یک کت زمستانی با اندازه مناسب امری ضروری است.برای یافتن اندازه دقیق فقط کافی است سایز کت زمستانی را از اندازه کت و کاپشن معمولی خود یک سایز بزرگتر انتخاب کنید.در این صورت شما میتوانید به راحتی در آن حرکت کنید، بدون اینکه لایه های زیری لباس به شانه و گردن شما بچسبد و شما را آزار بدهد.درز شانه کت باید درست بالای لبه شانه طبیعی شما قرار بگیرد.این کار موجب میشود تا هنگامی که زیر کت زمستانیتان، کت اسپرت یا کت شلوار پوشیده اید، چهره بهتری داشته باشید.از آنجایی که همه کت ها اندازه و سایز یکسانی ندارند، میتوانید برای خرید کت زمستانی یک‌ پلیور ضخیم یا کت اسپرت پشمی زیر آن بپوشید، این کار روش خوبی برای اندازه گیری سریع و راحت است.

کت زمستانی مردانه
کت بارانی مردانه مدل 01
خرید محصول از دیجی کالا


برای اندازه گیری دقیق کت، فقط به پوشیدن آن بسنده نکنید، هنگامی که کت را به تن دارید روی صندلی بنشینید، بازو های خود را بالا ببرید، خم بشوید و بند کفش تان را ببندید.زیرا شما این کت را در موقعیت های مختلف خواهید پوشید، بنابراین باید قبل از خرید آن را کامل و دقیق تست کنید.

مطالعه بیشتر : تی شرت مردانه : راهنمایی ست کردن انواع تیشرت برای مردان با سلیقه
مدل کت
انواع متنوعی از مدل های کت زمستانی مردانه در بازار وجود دارد که میتوانید بسته به سلیقه خود آن را انتخاب کنید.

در اینجا چند نمونه کت زمستانی پسرانه را برای مشاهده قرار دادیم:

کت نوزادی پسرانه مدل بالی کد 2210 – aaakk
خرید محصول از دیجی کالا
کت نوزادی نیلی مدلClassic
خرید محصول از دیجی کالا
کت نخی یقه برگردان نوزادی دخترانه دیبا – دایان
خرید محصول از دیجی کالا
کت نوزاد کد Jn201 (غیر اصل)
خرید محصول از دیجی کالا
کت نوزادی اچ اند ام کد 03153193
خرید محصول از دیجی کالا

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید