بر اساس آمار و ارقام، کسب و کارها کمتر از تامبلر استفاده میکنند. در حالی که فواید آن برای کسب و کار بسیار خوب است و اتفاقا این عدم اشباعی که در این شبکه میبینیم میتواند شما را بهتر به نمایش بگذارد.
حال چرا از تامبلر برای کسب و کار استفاده کنیم؟
1- تاثیر آن بر سئو
تامبلر با مورد توجه بودن موتورهای جستجو و داشتن ماهیت شبکه اجتماعی میتواند ترافیک زیادی را به سایت کاری شما جلب کند و تاثیر به سزایی در سئو سایت شما نیز دارد. همچنین این شبکه زمانی که نخواهید یا نتوانید سایت داشته باشید جایگزین خوبی ست تا از وبلاگ نویسی تامبلر استفاده کنید.
شاید دوست داشته باشی بیشتر یاد بگیری: تامبلر چیست و چگونه از tumblr استفاده کنیم؟
2- میکرو بلاگ
تفاوت بلاگ و میکروبلاگ در آن است که میکرو بلاگ دارای محدودیت کاراکتراست که برای کسانی که میخواهند وبلاگ بنویسند، ولی چیز زیادی برای گفتن ندارند و میخواهند مختصر و مفید باشند، وسیلهی مناسبی است. شبکههای مثل فیس بوک، تامبلر و توییتر از میکرو بلاگ استفاده میکنند.
همچنین بلاگ اساسا جنبه ای انسانی و اجتماعی دارد که به برند شما صمیمیت میبخشد.
3- مدیا های متنوع
اساس تامبلر tumblr وبلاگی است که شامل هفت نوع مدیای پست، عکس، فیلم، صدا و تعداد محدود کلمات، URLs و مسنجر IM میشود. همچنین شما ظاهر وبلاگ را بصورت HTML میتوانید تنظیم کنید.
شاید دوست داشته باشی بیشتر یاد بگیری: لینکدین چیست ؟ چگونه در لینکدین شروع به فعالیت کنیم؟
4- پست مجدد
با تامبلر شما هم میتوانید پست منتشر کنید و هم پست دیگران را ریپست (بازنشر) کنید که این خود ترافیک بیشتری را به سایت شما جذب میکند.
میتوانید دکمه شرینگ را قرار دهید تا پستهای جذاب شما راحتتر بین پلتفرمهای دیگری مثل توییتر و فیسبوک بچرخد و پست مجدد شود.
5- رایگان
تامبلر تمام قابلیتهای خود را برای کسب و کارها مجانی گذاشته و برعکس خیلی از شبکهها هیچ پولی از آنها به هیچ بهانهای دریافت نمیکند.
6- آنالیز
بارها از اهمیت آنالیز صحبت کردیم که نوین هاب نیز آن را در اختیارتان میگذارد و در مورد تامبلر نیز این صدق میکند. با اتصال آسان گوگل آنالیتیکس به تامبلر شما آنالیز و آمارهای درستی را بدست میآورید.
7- لینکهای do-follow
لینکهای دو فالو لینک هایی هستند که موتورهای جست و جو را به خود جذب میکنند و ترافیک سایت و بلاگ شما را بالا میبرند. کلمات و جملات کلیدی در محتوای تامبلر خود جا دهید تا مخاطب با پیدا کردن سایت و یا تامبلر شما از چیزی که ارائه میدهید بهرهمند شود.
و در آخر قانون همیشگی کسب و کار در شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید: محتوا با برند مطابقت کامل داشته باش!
همه اینها ابزارهای کارآمد برای برندینگ است که بی توجهی به آن موقعیتهای خوبی را از شما دریغ میکند.
source: نوین هاب